Monday, January 23, 2012

fever season !





hello guys. lama tak tengok blog and lama jugak tak update blog ni. well, biasalah budak sekolah la katakan. homework berlori-lori. (pergh..mcm banyak je ye.. hee :D) ok entry aku kali ni pasal demam. kenapa demam ?

ok. once upon a time.. hei..hei.. ok..ok.. back to story. enrty kali ni pasal demam ! sebab aku tulis entry demam kali ni sebab aku merupakan salah seorang mangsa yang demam. 3 hari ieyfa demam. disebabkan itu juga aku tak ada suara. 3 hari menderita sebab tak ada suara. memang sengsara. nak belajar pun terseksa. kawan aku yang merupakan jiran kelas aku pun mengalami nasib yang serupa iaitu tak ada suara. haha nasib..nasib..

kawan sekelas aku c 'alip' pun demam.. tapi kes dia ni lagi kesian. kalau demam biasa tak apa.. ni demam denggi..
kesian kan ? harap-harap dia cepat pulih dan kembali ke sekolah seperti biasa.. dan kepada kawan-kawan blogger yang demam tu.. cepat sembuh ye.. minum air banyak.. sekarang ni musim tak menentu. kepada SPM candidates tu.. jaga kesihatan ye ! ok la sampai sini dulu. nanti aku update story lain pulak . ok !


assalamualaikum 
smile yo !

suka entry ni tak budak cute?!

No comments: