Sunday, January 01, 2012

ohhh..lalala

hello blogger.. sihat? harap sihat la . hari ini aku mahu sentimental dalam blog ini.. dengar lagu NIKITA WILLY.. 

'lebih dari indah'




aku letak lagu ini dalam blog aku yang juga merupakan lagu unutk blog aku . bersebab babe ! heee :D aku ada suka seorang lelaki ini yang merupakan kawan aku juga. hee gatal kan? dia pernah suka aku. tapi aku cakap biar kawan dulu dan sekarang dia dah pindah sekolah dan dia tidak seperti dahulu lagi . walaupun sampai sekarang kami masih berhubung. sekarang ni iffah.. padan dengan muka kau! jual mahal ! haiyaa...

walaupun kami rapat.. ada juga orang cakap kami ni kekasih.. haha.. kelakar! tapi dalam hati harap jadi kenyataan. hmm.. tapi mungkin masih ingatkan bekas kekasih dia lagi. siapa tahu kan? dan.. siapa aku ini? tak cantik.. tak menarik. chubby pula. mesti dia tak mahukan aku. lagi pun aku tahu aku siapa. hehe anyway.. terima kasih sebab sudi jadi kawan baik aku. dan pendengar setia aku.
kesian kau sebab jadi pendengar setia yang tak bergaji... hehehe...

assalamualaikum
smile yo !



suka entry ni tak budak cute?!

No comments: