Thursday, April 19, 2012

don't say a word


happy playing ! yuhuu.. hujan lebat diwaktu pagi itu pembawa rezeki . alhamdulillah . diterbitkan pelagi yang berwarna-warni . ahh, sungguh indah . subhanallah . matahari memancarkan cahayanya yang bersinar-sinar , memberi rahmat kepada semua . itulah keindahan yang membawa keharmonian .

kawan . itu yang kita perlukan .kan ? tetapi . kawan yang macam mana ? hmm. mestilah kawan yang sayangkan kita , kawan yang memahami kita , kawan yang sentiasa memberi sokongan dan dorongan kepada kita , kawan yang ada dengan kita dikala kita susah dan senang . serta kawan yang baik dengan kita . kawan seperti itu kita akan sayang dia ketat-ketat sampai akhirat ! kita sayang awak !

tapi kawan yang paling kita tak nak dan paling dibenci ialah kawan yang tak sokong kita , kawan yang selalu ambil kesempatan atas kita , kawan yang tak memahami langsung akan diri kita dan kawan yang tinggalkan kita dikala kita kesusahan . kawan seperti itu kita pasti akan tendang dia jauh-jauh dari hidup kita . dusshhh ! *ahaha.. padan muka kau*

sedarlah hidup kita ini amat memerlukan kawan . jika kita bergelar rakan atau sahabat , maka jangan kita jadi kawan yang hipokrit dan tidak jujur . 



suka entry ni tak budak cute?!

No comments: