Saturday, December 10, 2011

aku dan dslr

entry gua kali ni.. hahaha.. sabar..sabar jangan berebut.. ok.. 'aku dan dslr' macam best je kan ayat dia... wahh.. ahahaha.. 'snap photo' aha! salah satu hobi di waktu senggang aku ni ! 

aha ! aku ni suka snap-snap gambar.. wahh.. macam bagus je.. tapi dari mengganggu orang baik aku jadikan ni hobi aku. ada faedahnya kan? mesti korang pernah dengar jenama-jenama kamera yang terkenal contohnya nikon..canon..olympus..sony.. eh.. macam-macam lagi la.. tak tertaip aku ha! banyak gambar yang aku dh 'tangkap' hee :D

semua tahukan.. sekarang ni zaman IT.. dah ramai remaja-remaja yang kat luar tu ada camera dslr ni.. ala..zaman moden.. pergi mana pun mesti akan terserempak dengan bebudak yang dilehernya akan tergantung dslr ni.. hermm.. minat remaja zaman sekarang suka 'snap' benda itu..benda ini.. tapi gambar-gambar yang diambil itu.. wahhh.. memang cantik ! 

well.. aku ni tak la pandai sangat pasal fotografi ni.. baru nak merangkak-rangkak.. boleh la.. hehehe.. aku just jadikan ini sebagai hobi saja.. tapi kalau ada yang panggil tu.. hehehe.. boleh saja.. ahaks !

nah , aku kasi tengok gambar-gambar yang aku 'snap' sendiri.. aku ulang.. sendiri okay !! tengok la.. dari unprofesional photographer ni.. ahaks !

ni gambar bunga apa ntah !

ni gambar bunga ixora or jejarum ! betul ek ? hentam saja..


 ni gambar al-quran yang tak boleh guna lagi . tengok ayat yang jarak-jarak!

pancutan air !

mangkuk yang ada ayat al-quran . tak boleh guna tau !

ni gambar bangau kat air pancut sekolah ku !


so? amacam? nampak macam unprofesional photographer tak? ok.. tak payah cakap apa.. aku tahu la korang nak kata memang tak cantik kan ?daripada korang cakap lebih baik aku cakap dulu, biar hati ku ini tidak terasa bagai di tusuk oleh tombak ! (wah ayat..jiwang karat betul la kau ni ) ahaks! anyway.. korang nilai lah sendiri.. bagus ke tak ? bagi aku.. ni permulaan aku.. ya..ya.. teruk kan??tapi boleh la.. ahahaha... okay nanti aku update lagi! okay dear !

assalamualaikum
smile yo !





suka entry ni tak budak cute?!

No comments: