Tuesday, December 06, 2011

baru novel 1st !

hello all! how your day? must be good right? okay .. okay .. kita ke agenda tersembunyi aku.. hmm.. okay aku nak story telling la .. mesti la nak story telling kat korang.. hee :D

hahaha.. mesti korang dah pikir lebih-lebih ni? hei..hei.. baca dulu noh.. jangan buat andaian yang keluar dari subjek okay! duduk diam-diam kat situ ! huh ! okay sekarang ni dengar..oppsss...! silap korang tak leh dengar.. korang leh baca je .. ha.. sekarang baca. !



semalam.! aku pergi dating ngan best fren aku siti hajar! kami berdua pi dating tengok crita OMBAK RINDU !
walamak... best la jugak crita tu. tapi aku frust sikit ja... belom tahap frust menonggeng lagi tau ! aku frust sebab crita tu kan di adaptasi dari novel ombak rindu tapi novel tu ada sambungan.. ada 3 novel.. aku cuma baca novel yang first ja.. yang second and third tu aku tak baca sebab 2 novel tu x dapat dikesan .. hehe.. so aku ingat nak baca novel tu dengan pergi tengok filem tu... last.. tipah tertipu.. haish.. diaorang tayang yang first novel je.. haish... anyway.. best jugak la.. pergh... memang romantik habis wa cakap lu.. kalau pergi dengan couple..?? ehem..ehem... jangan fikir di luar kotak ye... tapi best gila la.. tapi belom gila lagi ok.. tapi crita tu diaorang renovate habis.. walaupon xdela seratus peratus.. aku yang dah baca buku 5 kali.. diulangi 5 kali.. hahaha.. hebat tak aku? ha.. hebat kan ? 5 kali gua baca.. sudah terang lagi bersuluhla gua hafal crita tu.. haiyaa... tapi lawak pon ada jugak movie ni.. hehehe.. anyway.. crita yang best sangat !

assalamualaikum 
smile yo !


suka entry ni tak budak cute?!

No comments: